Musical instruments
Апстракт
Наставница енглеског језика Весна Тутуновић и учитељица Слађана Лалић одржале су крајем априла интердисциплинарни час са ученицима 4/1 одељења повезујући елементе музичке културе и енглески језик.
Циљ часа био је да ученици науче да препознају инструменте на основу слике
и звука, да науче како се инструменти
деле као и шта је то симфонијски оркестар. Уз то, требало је научити
називе и поделе инструмената и на
енглеском.
У уводном делу часа учитељица је пуштала снимке на којима су се могли чути
неки инструменти. Задатак ученика је био да погоде о ком инструменту је реч, а
потом би видели и како тај инструмент изгледа. Свако је поделио оно што зна у
вези са датим инструментом-како производи звук, од чега се прави, којој групи
припада итд.
Задатак је потом био да неке од назива науче и на енглеском. Ученици су
уочили да су називи великог броја инструмената слични са називима у српском,
јер су у оба језика дошли из неких других језика. Ученици су увежбавали називе
отварајући поља и погађајући који инструмент се крије. Када су научили како се
групе инструмената кажу на енглеском, могли су у пару да разврставају
инструменте који су били написани на папирићима. Гледали су филм у коме су
четири особе говориле о инструментима које свирају. Пре филма деца су пробала
да погоде о којим инструментима је реч. У игри пантомиме задатак је био да
„свирају“ неки инструмент док остали погађају. На крају су научили и како се на
енглеском језику кажу особе које свирају неке инструменте-пијаниста,
виолиниста, итд.
Учитељица је потом са ученицима разговарала о томе шта је симфонијски
оркестар. Гледајући слику једног симфонијског оркестра ученици су научили који
инструменти се могу наћи у једном симфонијском оркестру, а који не. Ученици су
научили шта је то прва виолина, по ком инструменту се усклађују остали
инструменти итд.
На крају су две ученице приредиле мини концерт-Анастасија Стевановић
свирајући на виолини и Нина Павловић свирајући фрулу. Час је пратила преко
Skype-a и њихова другарица Нађа Новаковић.
Нема коментара:
Постави коментар